الأربعاء، 5 نوفمبر 2008

إنكشفت واللي حصل حصل

يلا....اتكشفت واللي حصل حصل.....ممكن تكونوا فاكرين إني اخترت اسم مفكر علشان أنا عبقري وبفكر كتير...الأخت أقاصيص كشفتني....أنا اخترت الإسم دوت من عالم السنافر::::دة كارتون كنت بتفرج عليه وأنا صغير....وكانت شخصية مفكر اللي فيه عجباني....كان طول الوقت يحط نظريات فاشلة عن كل حاجة وكان عامل جو كومودي...

عالم السنافر


هناك 14 تعليقًا:

اقصوصه يقول...

ههههههههههههههه

واخيرا ظهرت ع حقيقتك

دائما الاقنعه تقع

واخر شي لازم الحقيقه تبان:)

ع العموم لي شرف كشف القناع:)

سعيده جدا بأني قدرت اكشف سنفور

من السنافر المتنكرين بيننا:)

اول تعليق !

عمرو يقول...

و مين يقدر يخبى الحقيقه طول الوقت ؟ و لعلمك البنات شاطرين أوى فى كشف الحقائق هههههه

مفكر يقول...

إلى أقصوصة:::::

فرحانة فية...أنا مسيري أكشفك واقول للعالم كله إن أقصوصة بــ....ولا بلاش خلينا احنا الاحسن..

ههههههههه

نورتيني والله يا أخت أقصوصة ويا ريت اشوفك ديماً.......

مفكر يقول...

إلى عمرو:::::

عندك حق والله....الواحد ياخد باله بعد كدة ويعمل احتياطاته كويس...

شرفتنا يا أ/ عمرو

فشكووول يقول...

ازيك يا سنافر ( سنفر مفرد سنافر) لكن برضه انت مفكر ولا يهمك من كلام اقصوصه .. ممكن يا حبيبتى تلخص وتكتب اللى انت عايزه ولو عايز انقل لك البوست كله عندك ممكن انقله لك واللى انت عايزه كله .. تحياتى وسلم لى على السنافر اصحابك

صابر وراضى يقول...

وعليكم السلااااااااام
طول ما انكشفت وظهرت على حقيقتك
يبقى عليك وعلى اعدائك
اما احنا تروح بسرعه تجيب لنا عصير

mohamed ghalia يقول...

هههههههههههههههه
ياعم ولا يهمك
كلنا مفكرين
انا شايفك بتسأل عن تاج السعادة
اتفضل فى مدونتى وانت تعرف الحكاية
وياعم أنا بهدية ليك
بس تجاوبة بشخصية مفكر هتكون إجابات هايلة
تحياتى أخى العزيز
سعيد بمعرفة مدونتك

مصطفى محمود يقول...

اتكشفت ياحبة عيني :))

خيرها في غيرها ياعمونا

مفيش أحسن من الوضوح يا عم
مفكر :)

شمس النهار يقول...

انا افكر اذا انا موجود
السنافر دي كانت معقداني في عيشتي
كنت اقعد اتفرج عليهم مع البنات وكان بيجيني شلل
واللي كان مسكتني
انهم مبسوطين

prince4ever يقول...

تخيل اني مره اتخنقت مع واحد يف الفصل عشان قالي يا سنفور
كنا في اولى ثانوي ييجي من تمن سنين كده..
ههههههههه
عسل والله يا مفكر
معلش يا عم متزعلش على انك انكشفت
ريدر مخصوص ليك و لنونا عندي يا معلم انا كنت مقصر معلش
بالحق...تابعني في المدونه التانيه اسمها قصاصة ورق يمكن تعجبك يا برنس
سلااااااام
ابقى شيل كلمة التأكيد الله يباركلك

مفكر يقول...

إلى فشكول::::::::::

مفرد سنافر سنفور...وشكراً يا أ/ فشكول على مرورك...............

إلى صابر وراضي::::::::

ماشي يا عم يعني تسيبني في مواقف زي دي....ههههه.....نورتني.....


إلى د/ الحسني لزومي::::

إن شاء الله أزور المدونة وأفهم الحكاية.........

إلى mohamed ghalia:::::::::;
شكرا على مرورك...نورتني وان شاء الله أزور مدونتك................


إلى teva::::::::::::::

شكراً يا عم تيفا على مرورك....ان شاء الله أزورك.........

إلى شمس النهار::::::::::::

شكراً يا شمس على مرورك الجميل...ولله نورتيني...والسنافر عسل مش عارف واخدة على خاطرك منهم ليه....


إلى البرنس:::::::::::

أهلاً يا برنس...أخيرا حد من نفس صنعتي شرفني....أتمنى يا باشا أشوفك ديماً....

Nora 7wades يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Nora 7wades يقول...

ايووة ايوة عارفاه
كنت بتفرج ع الكرتوون ده وكنت بحبه اوووى
وبعدين انا حوادث بنووتة وليست حواديت بنووتة
حواديت دى صحبتى
اسعدنى مرورك فى مدونتى الجديدة اللى مش عارفة اعمل فيها حاجة
هههههههههه

شرقيّةُ الهوَى يقول...

هههههههههههههههههههه
واخيرا الحقيقه ظهرت
احييكى يا اقصوصه انك كشفتى القناع
عن هذا السنفور
ههههههههههههه
بعد كده مش حقلك غير يا سنفور
سنفور ياسنفوووووووور
ههههههههههه