السبت، 14 مارس 2009

لييييييييييييييه??????????????????

حاجة تفرس

عرفت قيمة الغضب وحلاوة الإنتقام

عرفت طعم الخيانة

بتدبح القلب

بتدي طاقة هايلة

ممكن أدمر بيها أي إنسان

عرفت معنى الغيرة ويعني ايه اشمعنى

أكون صاحب القهوة وعمري ما دقها

أزرع ديماً الورد ويحرم علية العسل

ليه يعني

يمكن أنا عاقل وحكيم

يغور العقل وتخفى الحكمة

أنا لازم أفوق كويس وأعرف حاجة كويس جداً

احنا في دنيا همجية

ميغركش الموبايل اللي شايله ولا البرستيج اللي عمله

كله هبل

اللي عايز ياكل يمد إيدو

محدش هيجبله المعلقة لحد بقه ويقوله: كل يا جمل

غلطة يوم ما افتكرت إن في الدنيا حاجة بجد

كله كلام وأفلام

كل واحد الحظ صادفه يعملك فيه عمو المكافح

يعد يوقلك ويعيدلك يزيدلك في

نظريته عن النجاح

دنيا كدابة

مكنتش متصور كدة

ومن مين

من اللي في يوم افتكرته إني الوحيد اللي في قلبه

دة هو اللي قالي كدة وأكدلي كدة

عشت أيام وشهور و سهرت ليالي أل إيه

أنا اللي في قلبه

دة أنا طلعت آخر مين يفكر فيه

دة عنده من البشر اللي مكفيه

جرحني ويا ريت أقدر أجرحه

لو أقدر أشق قلبه بسكينة حامية سخنة على النار

سكينة

لا دة هيصعب علية

دة كان وما زال مخلوق جميل رقيق في عنية

هعمل إيه

لسة أهبل

مش هنسى الدرس

لسة أهبل

هناك 5 تعليقات:

MǿиY El-Shreef يقول...

!!

كل ده ف قلبك

طب واحد خاين ايه دخل كل الدنيااا

اه الخيانه وحشه واحساسها صعب اوووي

بس صدقني الي يخونك ماتبكيش عليه

لانه اكيد مايستهلش ده اساسا ..

هو كده هيديك شعورين اسوأ من بعض .. شعور انه خانك وشعور انك بتكره الدنيا بالي فيها

ياريت تحاول تبينله عكس ده .. تتظاهر ف البدايه ع الاقل

واعرف ان الي بيخون دايما الخسران

واوعى تبص وراك يادكتور ...

شمس النهار يقول...

انا حاسه بيك اصعب حاجه في الدنيا انك تطلع بيضحك عليك ومن مين من اللي اديتهم ثقتك عارف يعني ايه تدي واحد ثقتك
بس صدقني انت الكسبان والمهم انك اكتشفت مافضلتش علي غماك
في ناس بتفضل عمرها كله كده مضحوك عليها
احمد ربنا انه كشف لك الاخر بدري بدري

mohamed ghalia يقول...

ايه ياعم مالك بس
أهبل ايه وايه الكلام ده ههههههههههههه
الى يبيعك متسأليش فيه

Muslima يقول...

اولا احمد ربنا انى متاخرتش كتير
ولحقت قبل ما يعدى اكتر من كدة

بجد يا مفكر اشتقت لك ولتعليقاتك
بجد شكرى لك قليل
انا بعتذرلك حقيقى على تاخيرى بجد بجد سوف اتابعك دائما اول بأول

واقولك على خبرى جديد ان اشتغلت اخيرااا الحمد لله

قولى اخبارك واخبار امتحاناتك

انا مستحيل انسى اوائل الناس اللى وقفت بجانبى
وبالاخص اخى الصغير
هروح اقرا ونرجع نكمل
D:>

Muslima يقول...

ايه يا مفكر انت بدات تقلقنى عليك؟
لالا احكيلى بقى .......
الدنيا مش سودة اوى كدة
ايه اللى حصل معاك يخليك للدرجة دى
محدش ابدا يستاهل على فكرة الضيق ولا الزعل دا كلو
لان اللى بيحبك عمره ما هيجرحك

مضيقش نفسك ..

انا معاك ولا هتنسى اختك الكبيرة؟؟

ربنا معاك ويوفقك
متنساك تقولى اخبارك

القاء على خير

فى رعاية الله